16. 3. 2013

Dúhový chlapec 2. kapitola 2/2







Pár: Gareth David/John B. (Ianto Johnes/Jack Harkness z Torchwoodu)


Varovanie: 18+, ostatné veci ešte bližšie nešpecifikované, ale rozhodne vzťah poručník/zverenec !


Obsah: Gareth David L. (17) žil už od narodenia v detskom domove, jeho matka ho opustila, otec sa vzdal rodičovských práv a nikdy ho nenavštevoval. Bol rovnaký ako všetky tie ostatné deti, ktoré sa stali súčasťou systému. Pred  dvomi rokmi sa však objavil muž, ktorý sa stal jeho poručníkom, a on sa akosi nevedomky stal súčasťou života toho bohatého a privilegovaného muža.


Predpokladaný počet kapitol : 10



Neskôr...

Otočil sa na pohodlnej posteli, hľadal teplo, ktoré ho predtým obklopovalo, to bol jeden dôvod, kvôli ktorému sa prebudil zo spánku, ten druhý predstavovali tlmené hlasy. Uvedomil si, že nespí vo svojej posteli, odmietol návrat do svojej izby. Odprevadil Lucy, lebo sa stále ešte v dome nevyznala, keď už bolo dosť neskoro, ale sám sa nevzdialil od svojho poručníka. Napriek všetkým ubezpečeniam ho nedokázal nechať samého. Nebolo na tom nič zlé, obaja mali dostatok miesta pre seba. Zdalo sa, že doktor možno prišiel skôr, ako to pôvodne predpokladali. Hlasy náhle zosilneli, to ho prebralo takmer úplne. Opatrne vyliezol z postele a presunul sa bližšie k dverám.
„Prečo stále riskuješ! Povedal som ti, aby si sa do toho nemiešal. Sú to moje problémy. Ja si ich vyriešim!“
Doktorov hlas znel dosť nahnevane.
„Buď ticho! Chceš snáď prebudiť celý dom?“
Pán B sa ho pokúšal utíšiť tónom, ktorý používal len vtedy, ak chcel, aby ho daná osoba na slovo poslúchla.
„Nie, nemám o to záujem.“
„Tak prestaň a vráť sa domov. Teraz aj tak nič nevyriešime.“
„Poranila ti ruku.“
„Ubezpečujem ťa, že to nemala v úmysle. Mierila omnoho vyššie...“
„Čo sa s ňou stalo?“
„To, čo s ostatnými, ktorí sa pokúšajú pliesť do mojich vecí. Nemysli si, že som sa o ňu postaral kvôli tebe. Až tak rád ťa nemám. Mal som iné dôvody, ktoré ma viedli k stretu s ňou.“
„Ak tak si to nemal robiť. Trvám na tom, že...“
„To nie je tvoja starosť. Prezrel si ma. Je to dobré, čo viac ešte chceš, Simon.“
„Chcem, aby si mi sľúbil, že s tým skončíš. Ten chlapec ti nebude vždy ošetrovať tvoje rany a ja tiež nie, ak to takto pôjde ďalej, budem nútení... Odkiaľ si vlastne vedel, že mu niečo také môžeš dovoliť... Bola to hrozná nezodpovednosť, John.  Ten chlapec to mohol pokaziť...“
„A čo som mal asi tak robiť, keď ty nie si v dosahu takmer nikdy, keď ťa potrebujem. Okrem toho vedel som, že on to zvládne. Nezabúdaj, že som si ho preveroval. Osobne som sa povypytoval ľudí, s ktorými žil. Viem, čo všetko dokáže a aj čo môže bez problémov zvládnuť. A nemôžem ti nič sľúbiť, ak odmietaš byť naďalej mojím lekárom zariadim sa podľa toho, ale ty by si mohol stratiť omnoho viac, keby si sa vyvliekol z našej malej dohody.“
„Nezaťahuj to dieťa do svojich vecí. Je ešte príliš mladý na to, aby sa s niečím takým dostal do kontaktu.“
„S tým súhlasím. Toto bola výnimočná situácia, ktorá sa nebude viac opakovať. To ostatné však nie je v tvojej právomoci. Si môj priateľ, ale aj tak ťa musím upozorniť, že niektoré veci sa nezmenia len preto, že si to ty tak praješ. Je neskoro.“
Nasledovala dlhá pauza, po ktorej doktor jednoducho dodal.
„Tak dobre. Som vtom s tebou, nech to bude akokoľvek, ja len nechcem, aby si skončil zle.“
Potom ešte spolu prehodili pár viet, z ktorých vyplynulo, že doktor Simon napokon ostane spať v jednej z izieb a neskôr sa k tomu ešte vrátia.
Gareth sa rýchlo vrátil do postele, keď si uvedomil, že pán B by si mohol všimnúť, že ich počúval. Bolo to zvláštne. Celý ten rozhovor vyzeral dosť podozrivo a on nemal chuť sa do niečoho takého zapliesť. Predtým mu pripadalo zvláštne, že sa ho neopýtal na jeho lekárske schopnosti, ale myslel si, že bol natoľko zaujatý bolesťou... Už ani nevedel prečo ho už vtedy nezačal z niečoho podozrievať. Rozhodne nemal dobrý pocit, keď sa dvere otvorili, a ešte viac sa to zhoršilo, keď si uvedomil jeho fyzickú prítomnosť v posteli.
Pokúšal sa utíšiť svoje myšlienky, všetky otázky zatlačiť kamsi hlboko. Bol zvedavý, ale nie natoľko, aby urobil niečo, čo by mohol neskôr veľmi ľutovať. Myslel si, že počas tejto noci ho už nič prekvapí, ale ukázalo sa, že tu stále bolo niečo, čo ho mohlo dokonale vyviesť z miery.
Srdce mu takmer vynechalo pár úderov, keď pocítil ako sa posunul tak, aby bol bližšie pri ňom. Jedna z jeho rúk si ho priam majetnícky privinula k sebe. Cítil blízkosť jeho tela, pochopil z čoho plynulo to teplo, ktoré mu predtým tak chýbalo.
Robil všetko pre to, aby sa nepohol, aby nedal najavo, že to všetko cíti. Nič viac sa nedialo, to ho trochu upokojilo, nechal to tak, zavrel oči a želal si len to, aby opäť mohol pokojne zaspať.  
3. kapitola 1
                  2