2. 7. 2013

Masky života 10. kapitola 3/3



 
ZÁVEREČNÁ KAPITOLA

Pár: Kei (Ai)/Shin, a.i.
Varovanie: 18+, sex,  smrť, duchárske, školské, kríza identity, kriminálne, zmienka o skupinovom sexe, tajný spolok
Obsah (skrátená verzia): Kei (16) žije so svojím otcom, jeho sestra Ai s matkou. Po sestrinej smrti (údajnej samovražde) sa však rozhodne načas prevziať jej miesto.
Poznámka autorky: Rozhodla som sa túto poviedku ukončiť už touto kapitolou, keďže sa obávam, že by sa to ďalej len čoraz viac zamotávalo. Okrem toho som už dlhšie k nej nepridala nič a neviem, akoby to dopadlo, keby ostávala otvorená.



„Zvláštne, však?“
Kei prudko vypadol zo spomienok, ktoré skúmal. Náhle vytrhnutie bolo preňho bolestivé. Keď sa trochu spamätal, a podarilo sa mu otočiť sa za hlasom, uvidel svojho priateľa. Shin vyzeral inak, nemal na sebe žiadne z tých otravných tetovaní, telo mal úplne čisté, dlhšie vlasy mu padali na plecia. Vyzeral dobre, zbavený akejkoľvek bolesti,  slobodný.
„Čo tým myslíš?“
„Teraz, keď na to spomínaš ťa to poburuje a desí, ale v tvojej novej podobe, to nie je až také zlé...“
Zamračene si ho premeriaval. Nevedel, kam tento rozhovor bude smerovať, ale dosť ho znervózňovalo, že sa tam len tak objavil, bez akéhokoľvek varovania a vôbec nie ako človek. Bolo jasné, že neprišiel dverami, tak akoby sa patrilo. A niečo mu na ňom nesedelo, niečo čo si predtým neuvedomil, prípadne to možno nebolo až také viditeľné. Zdalo sa mu, akoby sa od základov zmenil, akoby pred ním stála úplne iná bytosť. 0čakával, že mu k tomu niečo povie, ale Shin si ho len posmešne premeriaval. Napokon to už nevydržal a rozhodol sa urobiť prvý krok: „Ako si sa dostal zo zajatia?“
„Nikdy som v zajatí nebol.“
„To predsa nedáva zmysel.“
„Ty a ostatní ste v zajatí boli. Ja som lovcov ovládal, aby sa o vás dobre starali. Len ste si mysleli, že som v zajatí. Nikdy by som nedovolil, aby na mňa položil ruku nejaký lovec...“ zhováral sa s ním ako s nejakým dieťaťom, ktoré ničomu nerozumie, z jeho hlasu bolo cítiť nadradenosť. Nevysvetľoval mu to tak, ako predtým, tak ako svojmu pánovi.
„Čo sa to s tebou stalo? To je kvôli tomu, ako sme sa zmenili...“
Pokrútil hlavou.
„Nechápeš to. A ja sa mám stále trápiť s vysvetľovaním. Tak dobre. Poviem ti celú pravdu. Zdá sa, že prišiel čas... Pre poriadok začnime u tvojej drahej sestry... Povedz mi Kei, ako zomrela?“
„Spáchala samovraždu, kvôli bytosti, ktorá sa ju pokúšala ovládnuť.“
„Máš pravdu, ale len čiastočnú. Ai to urobila aj kvôli tomu, aby mne zabránila vtom, čo som mienil s jej novou rodinou urobiť. Nech to bolo akokoľvek ona a Minori boli nerozluční, chcela ho chrániť. Urobila by preňho všetko. Aké hlúpe aké naivné nechať sa poraziť kvôli obyčajným citom. Jej duch o mne nemohol vypovedať žiadne svedectvo. Postaral som sa, aby o mne nikto hovoriť nemohol. Myslela si, že tým to skončí... Tak som si vybral teba. Tvoje telo ako prepojenie medzi majstrami, ako spojenie so mnou. Prostredníctvom tvojho puta som rozšíril to, čo sa vám dostalo do krvi. Si novým temným tvorom vďaka mne.“
„A ty si môj otrok,“ vyhlásil vzdorovito.
Usmial sa, spôsobom s ktorého mu po chrbte prebehol mráz.
„Nie, nie... To je tiež len súčasť mojej hry. Zbavil som sa všetkých pút, ktoré som mal s vami... Môj plán nezahŕňal hľadanie novej rodiny, tú som mohol získať kedykoľvek. Ja chcem postu, Kei-kun. Nič iné ma nezaujíma. Hneď ako som ťa po prvý raz uvidel vedel som, že práve ty budeš vhodným nástrojom. Mám všetko pod kontrolou a oni nič netušia, nevedia, že som to urobil ja, obviňujú jeden druhého....“
Ustupoval od neho, bál sa naňho čo len pozrieť. To nebol Shin. Taký neľudský a krutý predsa nemohol byť on.
„Čo s  nimi urobíš?“
„To je veľmi ťažká otázka. Malo by ťa skôr zaujímať, čo bude s tebou...“
„Ja s tým nemám nič spoločné. Neublížil som ti. Pokúšal som sa ti pomôcť...“
„To je dosť možné, ale neurobil by si to, keby si vedel, kým v skutočnosti som. No nemusíš sa obávať, už s nimi viac nebudeš spojení.“
Rukou urobil zložitý posunok, ktorý rozkmital tetovania na jeho tele. Nebolelo to, no nebolo to ani príjemné.
„Môžem... môžem sa vrátiť domov... Prosím, dovoľ mi vrátiť sa späť k môjmu životu...“ bál sa toho pohľadu, ktorý sa naňho nemilosrdne upieral, tých očí, toho strachu z moci, ktorá ho obklopovala. Ako bolo možné, že to necítil, že to nevedel...
„Nie, to nepôjde. Ty ostaneš so mnou... Nenechám ťa ísť, ale môžeš ma ďalej prosiť...“
Kei cítil ako ho zaplavilo svetlo, musel privrieť oči, stihol to len v poslednej chvíli, zavrelo sa nad ním, obklopilo ho a on cítil len akúsi sladkú rezignáciu. Zrazu nebol nikým, nebol nikde a na ničom nezáležalo.
Skončilo to tak rýchlo, ako to začalo. Svetlo ho opustilo a on klesol na kolená k nohám temného tvora.
Cítil ako ho uchopili pevné ruky a pomohli mu vstať. Na svojom tele už nemal žiadne tetovania, všetko bolo preč.
Počas toho jediného krátkeho okamihu bol opäť samým sebou. Mohol byť opäť obyčajným chlapcom, ktorého netrápili žiadne záhady týkajúce sa majstrov. Mohol od nich odísť bez toho, aby časť z neho túžila ostať.
Skôr než si stihol vychutnať svoju novonadobudnutú slobodu pocítil ako sa po jeho tele rozbehlo niečo, čo pretínalo pokožku horšie než akékoľvek predchádzajúce tetovania.
„Odstránil som ich, aby som sa mohol opäť zviazať s tebou. Bez tých ostatných vecí, ktoré už teraz nepotrebujeme... Obávam sa, že to bude bolieť viac, než to, čo s tebou urobili majstri...“ vzal ho do náručia a jednu ruku priložil na rozpínajúci sa začiatok nového spojenia.
Kei cítil ako sa časť tej bolesti sformovala do niečoho čo pripomínalo reťaz, ovíjala sa okolo neho zo všetkých strán a zanechávala za sebou bolestivé stopy. Na jeho pokožke neostávalo nič, žiadne viditeľné stopy, ale napriek tomu takmer plakal od neutíchajúcej bolesti. Reťaz sa ovinula pevne okolo jeho tela, na krku si časť z nej sformovala do akéhosi zvláštneho šperku, pôsobila tak, ako nejaká zložitá ozdoba a upevnila sa mu na krk. Rástla ďalej ako nejaká zložitá kvetina, až kým nedosiahla vhodnú dĺžku.
„Čo sa týka odpovede na tvoju pôvodnú otázku. Čaká ich chaos, smrť, prenasledovanie tých, ktorých chránili... Nič z toho by sa ti asi nepáčilo, a zrejme sa ti ani nebude páčiť, že teraz si ty môj otrok.“
Takmer nežne ho zdvihol a vykročil s ním, k akejsi tmavej clone, ktorá sa začala vytvárať na opačnej strane miestnosti. Kei cítil, že ju vytvára svojou mocou, ale kvôli bolesti nedokázal nič viac rozoznať. Prešli cez ňu do temnoty, ktorá sa pred nimi otvárala.