7. 9. 2012

Posledný semester 1.3/4






Obsah: pokračovanie všetkých Vulkánov. Začína posledný semester, ktorý Jim strávi na akadémii... Odohráva sa týždeň po vsuvke Romulus.
Poznámka: poviedka bude trochu inak delená, čiže očakávajte zas také menšie delenia, lebo inak zas by som nestíhala. Čiže nabudúce asi 2 stránky.  Potom zas 1 a potom zas 2. Takže 4 časti budú trošku dlhšie časti, ale rozkúskované.
Poznámka 2 : pokojne hviezdičkujte :D 





„To nie je všetko, čo mi tajíte, však?“ 
Rozhodne sa mu nepáčilo to, ako ho vynechali z celej tej záležitosti. Napriek tomu ani trochu neprotestoval proti objatiu, ktoré dostal od svojho partnera. Predsa len nebola to vôbec príjemná správa. Nechápal ako sa T´Pring vôbec dokáže usmievať. On by už dávno predvádzal iné reakcie, keby bol na jej mieste. Okamžite sa natiahol po jej ruke a dotkol sa jej. Pocítil spokojnú odozvu prichádzajúcu z jej strany.
„Nie, nie je to všetko...“
„Tak mi to  už konečne povedzte...“
„Podľa genetického vyšetrenia je jedno z tých detí tvoje a to druhé moje. Nestáva sa to tak často, ale keďže sme sa takpovediac zbavili zábran, je to logické.“
„Kedy si sa to dozvedel?“
„Včera večer prišli posledné výsledky. Dovtedy to nikto z nás nevedel.“
Jim potreboval chvíľu na to, aby sa spamätal zo správy, že zrejme bude otcom. Aj keby to náhodou nevyšlo, chcel to vedieť. Mal právo byť o všetkom informovaný.
„A keby som sa ťa neoslovil, povedal by si mi to?“
„Nie som si istý.“
„Prečo? To si myslíš, že som absolútne nezodpovedný, že niečo také nechcem vedieť, len kvôli tomu, že sa ma chcete zbaviť.“
„Nechceme sa ťa zbaviť, Jim. Pôvodne sme navrhovali len to, aby bolo prerušené len naše puto, ale ukázalo sa, že to nie je možné. Pokiaľ sa máme úplne oddeliť, musí byť prerušené aj to vaše...“  objasnila T´Pring.
„Prečo o tom vôbec uvažujete? Prečo si myslíte, že vás v takejto situácii opustím?“
„Násilné prerušenie prirodzeného puta by mohlo poškodiť tvoju myseľ. T´Pring je na teba veľmi naviazaná, ak sa jej niečo stane, ak to jej myseľ nevydrží, a ty sa rozhodneš naďalej udržiavať puto, je možné že to bude mať trvalé následky.“
„Ak to prerušíme, čo sa stane s T´Pring a deťmi?“
„Bez tvojej podpory nedôjde k ďalšiemu vývoju. Moja myseľ jej neposkytne to, čo jej dávaš ty.“
Jim si to v hlave všetko rýchlo zhrnul. Bolo to vážne rozhodnutie, ktoré odporovalo tomu všetkému, čo chcel dosiahnuť. Pokiaľ to nastane možno už nebude môcť byť kapitánom lode, možno nikdy nebude môcť robiť to, čo si vybral, ale aj tak si bol istý tým, že preňho neexistuje cesta späť.
„Neprerušíme to puto. Dám deťom šancu. Nech to už dopadne akokoľvek, rozhodne sa nebudeme vzdávať bez boja.“
Kvôli svojej rodine bol ochotný riskovať.