12. 9. 2012

4. kapitola 2/3





Pár: Kei (Ai)/Shin, a.i.
Varovanie: smrť, duchárske, školské, kríza identity, kriminálne, zmienka o skupinovom sexe, tajný spolok
Obsah (skrátená verzia): Kei (16) žije so svojím otcom, jeho sestra Ai s matkou. Po sestrinej smrti (údajnej samovražde) sa však rozhodne načas prevziať jej miesto. Kei cíti prítomnosť sestrinho ducha, niekedy sa mu zdá, akoby spolu zdieľali jedno telo. Verí tomu, že pokiaľ sa mu nepodarí zistiť pravdu, sestrin duch si nikdy neodpočinie.
Predpokladaný počet kapitol: 8 + prológ, epilóg



KEI ho nechal spať koľko sa mu len zažiada. On sám nedokázal zaspať. Len tam potichu ležal a pokúšal sa to celé rozumne roztriediť tak, aby mu to dávalo aspoň nejaký zmysel. Ani po dlhšom uvažovaní to všetko ešte úplne neprijal. Každopádne uznával, že Shin má v tejto oblasti omnoho väčšie skúsenosti a bez jeho pomoci sa zrejme nezaobíde, takmer pocítil ďalší kontakt s mimoriadne silnou fyzickou bolesťou, keď mu došlo, že ich zrejme aj tak rozdelia. Okamžite sa sústredil na niečo iné, aby úplne neprepadol panike. Pokúšal sa spomenúť si na to, čo ho na učili. Žiadny kurz ho však nemohol pripraviť na niečo také, ale aspoň čiastočne to zmiernilo jeho obavy. Keď sa Shin v jeho náručí pohol, už mu bolo o niečo lepšie,  teda aspoň bol schopný pokračovať v rozhovore.
„Prepáč mi, že som spal tak dlho, ale toto prostredie mi dosť odoberá silu...“
„To je v poriadku. Ani ja sa tu necítim dobre. Nemusíš sa kvôli tomu ospravedlňovať.“
„Stihol som aj porozmýšľať o tom, čo by sme mohli za daných okolností urobiť. Ja... Ak dovolíš, tak sa ti pokúsim pár vecí najprv objasniť... Pomôže mi, keď o tom budeme uvažovať spoločne...“
„Samozrejme, pokojne začni...“
„Utiecť odtiaľto je nemožné. Je to kobka s hladkými stenami. Východ je veľmi vysoko. Dá sa sem dostať len pomocou rebríkov, prípadne lán. Nič z toho nemáme a ani nezískame. Jedlo a vodu nám chodí dávať Minori-senpai. On nám nepomôže. Nikoho z mojich známych sem nepustia. Tým pádom odpadá akýkoľvek pokus o vylezenie nahor.“
„A čo ten môj duch. Nemohol by nám pomôcť dostať sa...“ nebol si istý, či je niečo také možné, ale sám predsa videl, čo všetko dokázal, keď sa poriadne nahneval. Rozhodne by to stálo aspoň za zmienku.
„Uspali ho. Len dočasne a museli spojiť všetky sily, ale podarilo sa to. Momentálne máš svoje telo pod kontrolou len ty...“
„Tak potom odpadá aj to. Čo ďalej ešte môžeme urobiť?“
„Existuje ešte jeden spôsob, ako sa odtiaľto môžeme dostať.“
„Zmeniť môj symbol, tak aby dorástol ako tvoj znak. Nie znak Tsutome,“ potichu dodal Shin. Hlas sa mu trochu triasol, keď to vyslovil.
„Predpokladám, že to nebude až také jednoduché. A oni, ak vedia, že niečo také je možné, prečo nás sem dali spolu?“
„Dobrá otázka. Nuž, nepredpokladajú, že o niečom takom viem. Študoval som isté veci, ktoré spoločníkom do rúk nepatria. A aj keby ma z niečoho takého podozrievali, neveria, že dobrovoľne niečo také urobím.“
„Prečo?“
„Skús hádať,“ podpichol ho Shin.
„Povedal si, že ten poškodený znak, že on dorastie na celé telo a staneš sa otrokom...“
„Áno, to mi neodvratne hrozí tak či tak, ale pokiaľ si mám vybrať, radšej budem s tebou. Aj o týchto veciach som čítal. Pán môže dať otrokovi slobodu, môže mu ponechať vlastnú vôľu ak si to želá. Formálne budem tvoj otrok, ale ty sám rozhodneš o tom, aký bude stav mojej mysle. Oni niečo také neurobia, ale predpokladám, že ty by si...“
„Nebudem ti brániť v slobodnom myslení. Nie som ako oni. Tak, čo musíme urobiť?“
„Je toho dosť. A mali by sme to stihnúť do obeda. Preto ti budem všetko vysvetľovať postupne, aby sme mohli pomaly aj začať, ak teda súhlasíš.“
„Urobím všetko, aby sme sa odtiaľto dostali.“
Shin sa od neho pomaly odtiahol a pomohol mu oprieť sa o jednu zo stien.
„Na to, aby to fungovalo musíme to urobiť obrátene, inak by som naozaj nemal žiadnu šancu udržať si svoju osobnosť. Existuje jeden starý sľúb, ktorý všetko prekonaná. Je silnejší ako všetky tie ostatné znaky, ale vytvoriť ho bude bolestivé. Omnoho viac než všetko, čo si doteraz zažil. Mám tu pár kúskov látky so svojho odevu. Budem z nich musieť urobiť niečo čím si obaja zapcháme ústa. Navzájom si ich zaviažeme. Tu v tejto kobke nič elektronické nefunguje. Nie sú tu žiadne sledovacie zariadenia, ale keby sme kričali príliš nahlas, prišli by sa sem pozrieť, a to by všetko zničilo.“
„Dobre, urobíme to, ale  čo myslíš tým, že to musíme urobiť obrátene?“
„Sex. Pán musí dôverovať svojmu otrokovi a dovoliť mu, aby si ho vzal. Všetky tie veci sú nanešťastie spojené so...“
Kei pocítil ako mu niečo silno zovrelo žalúdok.
„Len počas sexu sa u nás uvoľňujú také energie. Mrzí ma, že ťa musím teraz žiadať o niečo také, ale nemáme dosť času na...“
„Chápem to, ale sľúb, že budeš opatrný ja ešte som... to s nikým ja...“ bolo mu to neskutočne trápne, ale rozhodne bolo lepšie mu to povedať teraz, skôr než k tomu dôjde, aby vedel, čo môže od neho očakávať.
„To už nejako zvládneme. Postarám sa o teba, som na také veci pripravený.“
Kei sa cítil omnoho istejšie, keď mu Shin povzbudivo stisol ruku.  Pokúšal sa trochu upokojiť a veriť mu, ale nebolo to až také jednoduché ako predpokladal.
„Čo sa stane potom?“
„Potom nastane tá fáza, počas ktorej mi musíš veriť. Nemôžem ti presne povedať aké to bude, príde len bolesť, veľmi silná a intenzívna, ledva budeš vedieť, čo sa s tebou deje. Bude to horšie ako rituál, ktorý ti chceli urobiť, ale ak to celé vyjde, dostaneme sa odtiaľto ešte pred obedom. A nikto nás nebude môcť zastaviť.“
„A čo ak to nevyjde?“
„Zomrieme, ale to isté sa môže stať aj počas toho rituálu, ktorý nám naplánovali oni. Pokiaľ nevyjde tento, tak by aj tak nevyšiel ani ten ich, ale samozrejme chcem, aby si si to ešte dobre premyslel. Ja som pripravený to riskovať, ale ty... Nie si oboznámený s naším svetom a nemôžem ťa nútiť, aby si prevzal zodpovednosť za tieto veci...“